Tuesday 28 October 2014

Buku BM 1&2 Terbaik UPSR



PENTING → "SAYA TAK JUAL BUKU INI" 

Saya selalu berkongsi tentang buku BI Terbaik. Tetapi tidak bermakna buku subjek lain tidak akan dikongsi. Ini kerana saya sememangnya peminat buku. Saya akan kongsikan buku-buku yang meliputi pelbagai subjek, terutamanya subjek akademik di sekolah, dan lebih fokus lagi buku-buku UPSR kerana itu tahap yang saya fokuskan dalam kerjaya saya sebagai hometutor.

Sebagai contoh, pada hari ini saya ingin berkongsi tentang 2 buah buku untuk subjek BM UPSR, seperti dalam gambar di atas.

Buku2 tersebut terbitan Cemerlang Publications yang agak aktif menerbitkan buku dan banyak buku mereka yang menarik dan berkualiti tinggi.

Buku BM Pemahaman dan Penulisan tersebut antara yang terbaik. Ditulis oleh Munsyi Dewan, maka hasilnya sudah pasti berkualiti tinggi.

Saya paling suka buku Penulisan, terutamanya bab teknik menjawab soalan 'ayat sama maksud'. Penerangan yang jelas diberikan, sama seperti yang saya selalu amalkan dan kongsikan dengan tutees saya.

Details tentang harga dan bilangan muka surat dalam buku ini akan saya berikan kemudian.

So, to be continued........

2 comments:

  1. salam sir
    buku UPSR Matematik dan Sains ada tak?
    kalau ada share di sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah ada. Saya akan share nanti.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...