Monday 10 November 2014

Buku Soalan Ramalan Terbaik Untuk Persediaan Exams - Buku Maktab Adabi Gaya Pos


Saya TIDAK JUAL buku ini. Harap maklum. 

Hanya ingin berkongsi yang saya pernah menggunakan buku2 ini untuk mendidik tutees saya. Memang bagus. Isinya mantap. Amat bertepatan dan relevan dengan keperluan peperiksaan sebenar.

Saya juga PERNAH menjual buku2 ini, terbitan syarikat kepunyaan rakan saya.

Tapi tahun ini saya tidak berkesempatan untuk menjualnya atas beberapa faktor yang menjadi kekangan.

Walaubagaimanapun, sekiranya ibu bapa di luar sana berpeluang untuk mendapatkan buku2 ini, dapatkanlah untuk anak2 anda. Amat berbaloi!

Set Soalan Ramalan ini DAPAT MEMBANTU persediaan anak anda!
Amat sesuai untuk latihan Awal & Saat Akhir.
Soalan disusun seperti format exam sebenar jadi pelajar tidak akan panik bila buat soalan sebenar nanti.
Penerbit berpengalaman sejak tahun 1970an.
Ini LATIH TUBI yang SEBENAR!

Semoga bermanfaat!

3 comments:

  1. Terbaik saya guba 1981 spm private candidate boleh masuk U

    ReplyDelete
  2. Mcm mana nak dptkan soalan ramalana yg lama2

    ReplyDelete
  3. Masih Ada Kah soalan ramalan Di keluarkan pada tahun 2023? Dulu sy juga guna ni masa stpm 2003, bila Ada anak ambik spm, teringat Pula adabi gaya post ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...